image.png

Mandy, cliënt

"Mijn oorspronkelijke hulpvraag was dat ik meer bij mijn gevoel wilde komen, minder in mijn hoofd wilde zitten. Daar heb ik eigenlijk best snel stappen in gezet en na een paar sessies kwamen er andere thema’s naar voren, zoals hoe ik omga met intimiteit in contact met mijn omgeving. We hebben samen diverse oefeningen gedaan en ik heb tools gekregen die ik in het dagelijks leven kan toepassen en dat doe ik ook. Ik heb er (nog steeds) heel veel aan en ben tot veel nieuwe inzichten gekomen over mijzelf en mijn relaties tot andere mensen; mijn partner, collega’s, familie, vriendinnen. Door te voelen (ben ik nu bijvoorbeeld aan het ontwijken of ga ik juist de discussie aan en waarom?), door zelf anders te kijken en daardoor anders te kunnen reageren, krijg ik ook andere antwoorden of reacties."

xandra en leonie, shopmanagers skins cosmetics
-bedrijfstraining voor verkoopmedewerkers-

“Het doel van de sessies was om inzicht te krijgen en te trainen in hoe wij als verkoopmedewerkers verbinden met onze klanten en wat wij hierin zelf (kunnen) doen. De aanpak en het programma waren verrassend. Het was soms confronterend, maar vooral ook bijzonder hoe ieders manieren zichtbaar werden in de verschillende oefeningen die we deden, zowel in de grote groep als in kleine subgroepen. Het is helder geworden dat iedereen anders in elkaar zit en dus verbindt op zijn of haar eigen manier en we zien nu in dat in ieders gevoelsmatige ‘zwakke punten’ juist ook kwaliteiten zitten. We hebben ook veel over elkaar geleerd wat heel positief ervaren werd en het team een goede energie gaf. We kunnen nu gemakkelijker met elkaar lastige situaties met klanten bespreken en dan bekijken wat voor die persoon werkt en hoe iemand bij zichzelf kan blijven. Interessant en waardevol.”

Deelnemer
-bedrijfstraining voor verkoopmedewerkers-

“Ik heb veel inzichten opgedaan over de manier waarop ik toenadering zoek naar de klant. Over hoe mijn houding mij toegankelijk maakt en hoe snel ik een connectie kan maken met mijn omgeving, o.a. door mensen te ‘lezen’.”

Deelnemer
-bedrijfstraining voor verkoopmedewerkers-

“We begrijpen en kennen elkaar nu beter, het was goed voor het teamgevoel. De inzichten die ik heb gekregen geven mij meer zelfvertrouwen. Ik weet wat ik kan doen om het contact met anderen (waaronder de klant) voor mijzelf gemakkelijker te maken.”